eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem? › Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
  • Data: 2016-05-24 18:00:38
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ja od kilkunastu już miesięcy regularnie na swój adres email otrzymuje
    > najpierw fakture a potem wezwanie do zapłaty z cyfrowego polsatu
    > Ktoś(gościu z całkiem innej części Polski) im widocznie błędnie adres
    > podał albo źle wpisali. Wychodzi na to że gościu płaci każda fakture z
    > opóźnieniem stąd ja te wezwania miesiąc w miesiąc dostaje. Ja na te
    > meile nie reaguje więc pewnie będą tak przychodzić do końca kontraktu.

    Mozna i tak.
    Ja kiedys dostałem maila ze mam zapłacic pare tysiecy złotych za usługi.
    Zdenerwowałem sie, poprosiłem firme o wyjasnienie i czekałem miesiac.
    Okazało się, ze ktos podał błędnie maila.
    Ale wyjasnili, błąd wiecej sie nie powtorzył, dostałem odpowiedz co sie
    stało i dlaczego.
    Chyba tak to powinno wyglądac...