eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
  • Data: 2016-05-25 00:37:30
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "A. Filip" <a...@b...pl> pisze:
    > Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    >> W dniu 25-05-16 o 00:15, Kviat pisze:
    >>> W dniu 2016-05-24 o 23:12, Robert Tomasik pisze:
    >>>> W dniu 24-05-16 o 10:38, re pisze:
    >>>>
    >>>>> ---
    >>>>> Gazowni, miała sobie sprawdzić adres jak chce z niego korzystać. Ty nie
    >>>>> masz nic do rzeczy bo to gazownia wysyła emaile i za to odpowiada.
    >>>>> Mogłeś ją wprowadzić w błąd itp itd, ale to inna sprawa.
    >>>>
    >>>>
    >>>> Mógł byś być tak uprzejmy i przybliżyć, w jaki to sposób - Twoim zdaniem
    >>>> - przysłowiowa gazowania ma zweryfikować, czy podawany przez klienta
    >>>> adres jest prawidłowy? Strasznie mnie Twoja propozycja zaintrygowała.
    >>>
    >>> Tak jak to robi każda normalna firma.
    >>> Wysłać na maila linka weryfikacyjnego do kliknięcia.
    >>> To nie jest wiedza tajemna.
    >>
    >> A jak facet ów adres wpisuje ręcznie na papierku?
    >
    > To mu się już jednego więcej emaila na początku wysłać nie da? :-)
    >
    >>> Jakbym dostał maila z linkiem weryfikacyjnym od firmy, której swojego
    >>> adresu nie podawałem, to nie klikam w tego linka.
    >>> Wtedy firma ma w bazie maila, który ma status jako niezweryfikowany i
    >>> kontaktuje się ze swoim klientem, który podał błędnego maila.
    >>> Proste jak budowa cepa, a nie do pojęcia przez marketoidów i niektórych
    >>> obrońców spamerów na tej grupie...
    >>
    >> Czemuż tak nerwowo. Zapytałem.
    >
    > Bo trafiłeś w czuły punkt czyli co spamerom wystarcza do ściemniania że
    > przecież się odbiorca sam zarejestrował. Ty na żadne "pozornie
    > niewinne i neutralne" pytanie na pewno podobnie nie zareagujesz? :-)

    A jeśli chcesz być kompletnym pedantem:
    Ta procedura zabezpiecza przed wysyłką "emaili do klienta" komuś kto ich
    nie chce. Nie zabezpiecza przed wysyłką do kogoś kto chce/zechce czytać
    cudze emaile :-)

    --
    A. Filip
    Przyzwyczajenie jest koniem pociągowym człowieka. (Przysłowie norweskie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1