eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem? › Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
  • Data: 2016-05-24 22:03:02
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz"

    > A normą jest także że ludzie razem używający jednego adresu email
    > nawzajem sobie świnie podkładają? :-)

    A skąd mam wiedzieć. Być może tak, w końcu pieklenie się na pół
    internetu za jakiś nie zawiniony przez firmę mail też nie jest do końca
    normalne ;)

    Poza tym chodzi o dość klarowną zasadę - klient podał maila, to klient
    (a nie ktoś obcy) może go odwołać.
    ---
    Kompletna bzdura. Tylko właściciel adresu jest władny by nim dysponować a
    nie jakiś klient. W praktyce stosuje się wysłanie na adres informacji
    używanej do jego potwierdzenia.