eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem? › Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
  • Data: 2016-05-25 00:55:46
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak facet ów adres wpisuje ręcznie na papierku?

    To może się z nerwów pomylić, zrobić literówkę, albo mieć taki charakter
    pisma, że wklepujący do systemu adres e-mail z ręcznego formularza
    zgaduje literki i wklepuje byle coś wklepać.

    > Czemuż tak nerwowo. Zapytałem.

    Bo to kosztuje. Obsługa (filtrowanie) niezamówionych ofert, maili z
    fałszywymi fakturami w zipie razem z wirusem oraz spamu kosztuje.
    Nie każdy serwer jest "spamer friendly", nie każdy admin serwera trzepie
    kasę za zasyfianie skrzynek swoich klientów. Niektórzy muszą się nieźle
    napocić i marnować czas na wyjaśnianie klientom dlaczego dostają cudze
    faktury. A to kosztuje.

    Jak czytam odpowiedzi np.Liwiusza, że firma wysyłająca faktury (z
    pełnymi danymi swojego klienta) na skrzynkę mailową kompletnie innej
    osoby jest OK, i że to ma być problem właściciela tej skrzynki, to nie
    wiem czy się śmiać czy płakać.
    Równie dobrze ta firma mogłaby dokumenty razem z adresami swoich
    klientów wyrzucić do pobliskiego śmietnika... bo klient przecież mógł
    przez pomyłkę podać adres swojego śmietnika pod blokiem. Ciekawe czy na
    takie postępowanie Liwiusz również znajdzie usprawiedliwienie.

    Pozdrawiam
    Piotr