eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
  • Data: 2016-05-24 15:16:54
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@g...com> pisze:

    > Ja od kilkunastu już miesięcy regularnie na swój adres email otrzymuje
    > najpierw fakture a potem wezwanie do zapłaty z cyfrowego polsatu
    > Ktoś(gościu z całkiem innej części Polski) im widocznie błędnie adres
    > podał albo źle wpisali. Wychodzi na to że gościu płaci każda fakture z
    > opóźnieniem stąd ja te wezwania miesiąc w miesiąc dostaje. Ja na te
    > meile nie reaguje więc pewnie będą tak przychodzić do końca kontraktu.

    Miej więcej wiary że gość długo będzie przedłużać cyrograf z Polsatem
    bo po przecież świetna firma jest ;-)

    Wrzucasz do (na gmail-u?) do folderu spam?

    Normalna praktyka działająca całkiem skutecznie w przypadku tych co
    dostają mało spamu to link a stronie "nie chce więcej takich emaili".
    Ja za długo dostawałem za dużo spamu by mi się chciało "skakać przez
    takie kółka" jak nie pamiętam/podejrzewam że sam zarejestrowałem swój
    email.

    --
    A. Filip
    Krab, gdy wpadnie w popłoch, nie znajdzie kryjówki.