  • Data: 2010-06-19 09:11:47
    Temat: Re: Cisza wyborcza - czy można?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Renata Golebiowska" <R...@b...pl> wrote in message
    news:slrni1nkj2.nup.Renata.Golebiowska@localhost.loc
    aldomain...
    > Czy w trakcie ciszy prywatna osoba może jeździć samochodem z naklejką
    > wyborczą/plakatem kandydata? Czy może chodzić po ulicach w koszulce
    > lub ze znaczkiem wyborczym?
    >
    > A jeśli nakleiła sobie wcześniej na własny sklep plakat, to nie musi
    > go zdejmować po północy?

    Ja tam mam w nosie cisze wyborcza i agituje by nie isc na te z gory ustalona
    farse.
    Media i tak juz za was wybraly i w drugiej turze bedzie kaczor jako
    kontynujacy tradycje rodzinne rodziny krolewskiej kaczorow i komorowski
    czyli taki wypierdek na pupie. Ktory uwaza sie za kenediego. A jest tak
    cienki jak ja podczas srania.
    No ale wladza musi pozostac w rekach AWS-UW ops.. PO i PiS. Wiec TV juz wam
    wybrala. Co to wiec za wybory? To raczej zaklepanie tego co postanowiono. Po
    kiego licha wiec cisza wyborcza?