  • 1. Data: 2010-06-18 20:09:06
    Temat: Cisza wyborcza - czy można?
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Czy w trakcie ciszy prywatna osoba może jeździć samochodem z naklejką
    wyborczą/plakatem kandydata? Czy może chodzić po ulicach w koszulce
    lub ze znaczkiem wyborczym?

    A jeśli nakleiła sobie wcześniej na własny sklep plakat, to nie musi
    go zdejmować po północy?

    TIA
    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

  • 2. Data: 2010-06-18 20:28:44
    Temat: Re: Cisza wyborcza - czy można?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Renata Golebiowska napisal:
    > A jeśli nakleiła sobie wcześniej na własny sklep plakat, to nie musi
    > go zdejmować po północy?

    Nie musi zdejmować. Nie może nalepiać nowych.

    BTW rowerowo: skąd w tym roku będzie reportaż foto? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-06-18 21:00:22
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 18.06.2010 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał/a:

    > Nie musi zdejmować. Nie może nalepiać nowych.

    No a co z obiektami mobilnymi: jak założę koszulkę przed północą, to
    mogę w niech chodzić cały weekend? :) A co z samochodem/rowerem,
    można jeździć oblepionym? Można tak zajechać i zaparkować pod lokalem
    wyborczym?

    > BTW rowerowo: skąd w tym roku będzie reportaż foto? ;)

    Jak wszystko pomyślnie przebiegnie, to z Azerbejdżanu, Gruzji i
    Armenii.

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

  • 4. Data: 2010-06-18 21:50:29
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > jebnij sie
    Co ona ma zrobić ?
    > swoja pierdolnieta
    Czyli co ?
    > mozgownice
    gdzie to jest?masz takie coś?
    > glupia
    Znasz ją na tyle dobrze, żeby takie stwierdzenie publicznie napisać?

    > swinio.
    Świnia raczej palców nie ma to i pisać nie umie chyba.
    No chyba że ciut więcej inteligencji ma niż ty. Bo ty chciałeś do swojego
    poziomu zrównać a ona na wstępie cię przerosła.

    No i na koniec uzasadnij twoją odpowiedź w kontekście pytania wątkowórcy.
    Bo wiesz, że jeżeli ci nie wyjdzie to zostaniesz oceniony przez następnych
    czytających jako gorszy niż "pierdolnięta mózgownica głupiej świnii".

    --
    pawelj

  • 5. Data: 2010-06-18 22:59:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hvgobi$ng8$1@news.onet.pl>, zenek <z...@o...pl> wrote:

    > jebnij sie mocnoi w swoja pierdolnieta mozgownice glupia swinio.

    Plonk za zle fatalne maniery.

    TA

  • 6. Data: 2010-06-19 04:41:15
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Dnia 18.06.2010 Renata Golebiowska <R...@b...pl> napisał/a:

> [...]
    > mogę w niech chodzić cały weekend? :) A co z samochodem/rowerem,
    > można jeździć oblepionym? Można tak zajechać i zaparkować pod lokalem

    Dodaję jeszcze jedno pytanie, o avatara: czy mając wyborczego avatara,
    można przez ten weekend pisać nowe wiadomości na forum, oczywiście
    niezmieniając avatara?

    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

  • 7. Data: 2010-06-19 09:11:47
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Renata Golebiowska" <R...@b...pl> wrote in message
    aldomain...
> [...]
    > lub ze znaczkiem wyborczym?
    >
    > A jeśli nakleiła sobie wcześniej na własny sklep plakat, to nie musi

    Ja tam mam w nosie cisze wyborcza i agituje by nie isc na te z gory ustalona
    farse.
    Media i tak juz za was wybraly i w drugiej turze bedzie kaczor jako
    kontynujacy tradycje rodzinne rodziny krolewskiej kaczorow i komorowski
    czyli taki wypierdek na pupie. Ktory uwaza sie za kenediego. A jest tak
    cienki jak ja podczas srania.
    No ale wladza musi pozostac w rekach AWS-UW ops.. PO i PiS. Wiec TV juz wam
    wybrala. Co to wiec za wybory? To raczej zaklepanie tego co postanowiono. Po
    kiego licha wiec cisza wyborcza?

  • 8. Data: 2010-06-19 09:39:43
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    >komorowski czyli taki wypierdek na pupie. Ktory uwaza sie za kenediego. A
    >jest tak cienki jak ja podczas srania.

    Chcesz prezydenta głupiego? Głosuj na Komorowskiego ;)))
    Zgoda buduje. Platforma rujnuje ;)

  • 9. Data: 2010-06-19 10:07:58
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    miodzio i robi to policjant.

  • 10. Data: 2010-06-19 12:17:12
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał

    > miodzio i robi to policjant.

    Sugerujesz, że naruszył prawo? Jaki przepis konkretnie?