eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
  • Data: 2007-04-24 14:15:38
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 11:30:02 +0200, Jackare napisał(a):

    > Znowu słowa skażone punktem widzenia właściciela. Dopuść że to nie jest
    > ICH firma. /.../ Nikt nie pracuje u Ciebie dlatego, że jesteś fajnym
    > gościem (może jesteś). Jeżeli przestaniesz płacić lub pogorszysz warunki
    > pracy ludzie odejdą i nie będzie w tym niczego dziwnego.
    Z drugiej strony znana mi jest pewna rodzinna firma (z dziada pradziada),
    której pracownicy w "ciężkich czasach" parę miesięcy przepracowali bez,
    lub z obciętą wypłatą, z własnej woli. Wiedzieli, że właściciel robi
    wszystko by najpierw zrealizować zobowiązania wobez nich. Wiedzili też, że
    w czasie "lat tłustych" właściciel firmy uczciwie, aczkolwiek
    proporcjonalnie, dzieli się z nimi zwiększonymi zyskami. Po wyjściu z
    dołka zobowiązania zostały uregulowane. W tym, szczególnym bo odnoszącym
    się do małej firmy przypadku gdzie i pracownicy często od kilku pokoleń
    pracowali, to była ICH firma. To tak w kwestii regulacji prawnych i
    stosunków międzyludzkich.

    --
    pozdro
    poreba