    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciąg dalszy - Baterie z Chin i problemy
    Date: Fri, 03 Jun 2005 18:55:46 +0200
    Sender: kiriochka@uzytkownicy_idg

    Re to: Roman Rumpel [Fri, 3 Jun 2005 15:31:05 +0200]:

    > Jezeli spróbujesz importu kilkuset par podrabianych spodni to tak.

    Nie no czekaj, chwila moment: jesli podpisuje z kims umowe,
    na ktorej jak byk stoi "BATERIE NOKIA", a ten mi przysyla
    nokiopodobne, to znaczy ze przyslal nie to, co ja zamowilam.
    A skoro to nie jest to, co ja zamowilam, to znaczy ze to nie
    ja to sprowadzam tylko on to wysyla.

    Gdzies mi sie logika pieprznela...?

    Kira