  • Data: 2005-06-03 13:35:32
    Temat: Re: Ciąg dalszy - Baterie z Chin i problemy
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Martinezz <m...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Ciąg dalszy wątku z 18.05 po tytułem "Długie - Baterie Nokia z Chin i
    > problemy"
    > Witam
    >
    > No cóż po wizycie u trzech prawników niczego nowego się nie
    > dowiedziałem. Wszystcy proponują
    > podpisanie zgody na zniszczenie baterii i ugode z Nokią. Wczoraj
    > Nokia spóściła cene z 7000 zł
    > na 4500 zł ale pod warunkiem że dzisiaj wyraże zgode na zniszczenie
    > baterii. Jeśli nie podpisze
    > papieru o zniszczenie i nie podpisze ugody to czeka mnie spotkanie w
    > sądzie i być może większe koszta.

    Nie sadzę, żeby mogły tu być większe koszta. Zgodę na zniszczenie podpisz,
    ale nie płać więcej niż 1500 i nie podpisuj w ugodzie, że zapłacisz.

    > Czy czyta może tą grupe jakiś prawnik z trójmiasta ?

    No coż, troche daleko, bo Łódź, ale jeśli nikogo nie znajdziesz, daj znać na
    prv, jest internet, są telefony, damy radę.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide