  • Data: 2005-06-03 18:06:44
    Temat: Re: Ciąg dalszy - Baterie z Chin i problemy
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieczysław <m...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > A gdzie tu wina sprowadzającego??

    Nikt na razie nie mówi o winie, nie o winę tu chodzi. Ludzie, oderwijcie sie
    od myślenia, ze prawo to tylko wina i kara

    >Jest on raczej poszkodowanym przez
    > dostawcę.

    No, poniekąd, dlatego będzie mógł od dostawcy rządac odszkodowania

    > A jaeżeli jest niewinnym to nie można go karać.

    Dżizas, ciągle to samo. Nikt nikogo w tej sytuacji do wiezienia nie wysyła

    > Skoro nie przyjął przesyłki nie jest również właścicielem towaru -
    > więc nie można wobec niego stosowac jakichś regresów

    Regresy to on ma wobec dostwcy. Uważaj na używane pojęcia, one mają
    znaczenie

    >( żadania zgody
    > na zniszczenie, żądania odszkodowania itp ).

    To nie są regresy, zniszczenie jest przewidziane przez procedurę celną a co
    do odszkodowania - cały czas piszę, ze naciągają troszke

    > Tak wynika z logiki.

    Nie, niic tu ie wynika z logiki.
    Albo inaczej - z powodu nieznajomosci pojęć i procedur przyjąłeś fałszywe
    załozenia, wnioskowanie dało fałszywe wyniki.

    > Ale czy nasze prawo jest logiczne ??
    A to już jest bicie piany
    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli