  • Data: 2005-06-03 17:49:32
    Temat: Re: Ciąg dalszy - Baterie z Chin i problemy
    Od: Mieczysław <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 03 Jun 2005 12:28:13 -0500, witek napisał(a):

    > Odwrotnie.
    > Ty to sprowadzasz, a że w środku jest nie to co ty zamówiłeś to już inna
    > historia.

    A gdzie tu wina sprowadzającego?? Jest on raczej poszkodowanym przez
    dostawcę.
    A jaeżeli jest niewinnym to nie można go karać.
    Skoro nie przyjął przesyłki nie jest również właścicielem towaru - więc nie
    można wobec niego stosowac jakichś regresów ( żadania zgody na zniszczenie,
    żądania odszkodowania itp ). Tak wynika z logiki.

    Ale czy nasze prawo jest logiczne ??

    --
    Mieczysław
    ----