  • Data: 2005-06-03 17:10:49
    Temat: Re: Ciąg dalszy - Baterie z Chin i problemy
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@-...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Nie no czekaj, chwila moment: jesli podpisuje z kims umowe,
    > na ktorej jak byk stoi "BATERIE NOKIA", a ten mi przysyla
    > nokiopodobne, to znaczy ze przyslal nie to, co ja zamowilam.

    No, zgadza sie, a poniewaz to coś jest podróbką to zostanie zatrzymane przez
    celników, a poniewaz to Ty to sprowadzasz, to od Ciebie będą wymagać
    wyjaśnien i podpisania np. kwitu na zniszczenie. Wiesz pokazać umowę to
    mozna dowolną i próbować wytłumaczyć, ze to nie ja

    > A skoro to nie jest to, co ja zamowilam, to znaczy ze to nie
    > ja to sprowadzam tylko on to wysyla.

    To będziesz miała do niego regres o koszty jakie poniosłaś w związku z cała
    sprawą + odszkodowanie za niewykonanie zobowiązania dostarczenia
    oryginalnych baterii + odszkodowanie za starty jakie poniosłaś w związku z
    tym niedostarczeniem i co tam jeszcze wymysllisz, a w umowie przewidzisz,
    albo z kodeksu wyciągniesz.
    Ale to będzie inna sprawa - cywilna miedzy wami. Celników i inne organy,
    Nokię i whoever guzik to obchodzi

    > Gdzies mi sie logika pieprznela...?

    Nie tyle logika, co (wybacz) niezrozumienie zgadnienia ( a przynajmniej nie
    do konca zrozumienie)

    Pozdrawiam
    Romek
    --