    From: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciąg dalszy - Baterie z Chin i problemy
    Date: Fri, 3 Jun 2005 13:22:24 +0200

    Zaraz, zaraz bo czegoś nie rozumiem. Poszperałem w google na temat tego
    watku i tak:

    Czy jesli zamowie u sprzedawcy markowe spodnie a ten mi przysle podrobke to
    wlasciel znaku towarowego moze mnie scigac??? Czy nie jest tak, ze NOKIA
    musi udowodnic SWIADOME zamowienie podrobek? Juz nie wnikam czemu akurat
    baterie do NOKII musi produkowac NOKIA a nie moze Kowalski&Co skoro na
    przyklad ZAMIENNIKI do tonerow do drukarek to zupelnie legalny biznes?

    Z powazaniem
    Juzek Kocimientka

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóśżź