  • Data: 2005-06-02 06:01:43
    Temat: Ciąg dalszy - Baterie z Chin i problemy
    Od: "Martinezz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciąg dalszy wątku z 18.05 po tytułem "Długie - Baterie Nokia z Chin i problemy"

    Witam

    No cóż po wizycie u trzech prawników niczego nowego się nie dowiedziałem.
    Wszystcy proponują
    podpisanie zgody na zniszczenie baterii i ugode z Nokią. Wczoraj Nokia spóściła
    cene z 7000 zł
    na 4500 zł ale pod warunkiem że dzisiaj wyraże zgode na zniszczenie baterii.
    Jeśli nie podpisze
    papieru o zniszczenie i nie podpisze ugody to czeka mnie spotkanie w sądzie i
    być może większe koszta.

    Czy czyta może tą grupe jakiś prawnik z trójmiasta ?

    Pozdrawiam

    Martinezz