eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoChciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom hakówRe: Chciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków
  • Data: 2008-06-09 22:04:41
    Temat: Re: Chciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:g2k8r8$qdn$2@news2.task.gda.pl...

    > No jeśli już ustawodawca nakazał najpierw zatrzymywać dowody a dopiero
    > potem myśleć, to nie ma problemu.

    Ale tak jest. Zajrzyj do kpk. Dowody zatrzymujesz na długo przed podjęciem
    decyzji o przedstawienia zarzutu. Ba, istnieją sytuacje, gdy dowody się
    zabezpiecza jeszcze przed podjęciem decyzji o wszczęciu postępowania. Ja
    rozumiem, że generalną ideą Twojego postępowania jest dokopanie organom
    ścigania, ale odrobina wiedzy merytorycznej by nie zaszkodziła. Organa
    ścigania również się mylą, ale czasem te pomyłki nie są wynikiem
    czyjejkolwiek złej woli czy choćby niekompetencji, a po prostu wynikają ze
    zbiegu okoliczności czy niedoskonałości polskiego prawa.