eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoChciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków › Re: Chciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków
  • Data: 2008-06-10 20:20:44
    Temat: Re: Chciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:g2kb0q$2li$1@news2.task.gda.pl...

    > Choćbyś nie wiem jak zaklinał rzeczywistość to nie zaprzeczysz, że wiele
    > postępowań jest prowadzona na zasadzie "najpierw zatrzymujemy wszystko co
    > się da i nie ucieka, a potem pomyślimy".

    Bo niestety tak jest wygodniej. Poza tym ośrodek decyzyjny w postepwoaniu
    znajduje sie w Prokuraturze, któa wsyła policjantów na pzreszukanie pisząc,
    że mają zatrzymać wszystko, co może stanowić dowó pzrestępstwa. Potem to
    sobie będzie analizował prokurator. Policjant częśto nawet nie zna meritum
    sprawy. W ciemno można niekiedy niejednego babola strzelić. No i taki ukąłd
    sprzyja właśnie zabezpeiczaniu na yrost róznych rzerczy na zasadzie (a nóż
    się przyda).

    > No to tak szczerze:
    > - czemu tak często się mylą?

    Co to znaczy często? Masz jakieś badania statystyczne? Bo trudno z takim
    twierdzeniem dyskutować.

    > - jeśli się mylą na niekorzyść podejrzanego i/lub oskarżonego to czemu on
    > ponosi tego koszty?

    A tak konkretnie?

    > - jeśli się mylą na korzyść podejrzanego i/lub oskarżonego to czemu
    > najczęściej okazuje się, że to szwagier znajomego?

    Nie wiem. To też trzeba konkretnie analizwoać.

    > Rozumiem, że zagadnienie trudne, więc podpowiem: wiele sfer polskiego
    > życia publicznego oparta jest wciąż na niekompetencji, iluzoryczej
    > odpowiedzialności i nepotyźmie.

    Pewnie masz rację. tylko co z tego wynika?