eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoChciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków › Re: Chciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków
  • Data: 2008-06-09 22:59:50
    Temat: Re: Chciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Ale tak jest. Zajrzyj do kpk. Dowody zatrzymujesz na długo przed
    [..]
    > są wynikiem czyjejkolwiek złej woli czy choćby niekompetencji, a po
    > prostu wynikają ze zbiegu okoliczności czy niedoskonałości polskiego prawa.

    Nie. Te "pomyłki" są wynikiem skurwienia organów ścigania i lekceważenia
    ducha ustanowionego prawa w tym konstytucji.
    Chyba, że przyjmiemy iż prawo było ustanowione nie w duchu ochrony
    obywatela lecz w celu jego zgnojenia.
    Dla tych ludzie nie ma kompletnie znaczenia - bo nie ponoszą za to
    żadnej odpowiedzialności - że zniszczą komuś źródło utrzymania, życie
    zawodowe, osobiste, osiągnięcia czy cokolwiek.
    Nie mów więc, że konfiskowanie narzędzi pracy - szczególnie komputerów -
    nie jest wynikiem złej woli bo jest to wynikiem i złej woli i totalnego
    skurwienia się tych ludzi.
    Jeżeli tego nie czujesz to obyś nie musiał uświadamiać sobie tego jak
    przyjdą i do Ciebie lub co gorsza po Ciebie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com