  • 1. Data: 2008-06-07 01:54:15
    Temat: Chciałem złożyć serdeczne gratulacje i podziękowania łowcom haków
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Niniejszym serdecznie dziękuję za pierwszorzędną akcję zbierania haków
    na kolejnego przedsiębiorcę. Pierwszorzędnie szlachetni życiowi
    nieudacznicy prokuratorscy i policyjni zniszczyli zgniłego kapitalistę,
    co się będzie dorabiał. Tak trzymajcie, jestem z was dumny. Chcąc
    docenić starania przyznaję przy okazji honorowy tytuł Mend Roku. Przy
    okazji wszelkie zlecenia na konkurencję proszę kierować do
    przedstawicielstw rejonowych.

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5282046,Z_sa
    du__o_sprzecie__ktory_wyparowal_z_policji.html
    krótki link: http://skroc.pl/lowcy-hakow-w-akcji

    "Śledztwo trwało, choć amerykański Unigraphics potwierdził, że Alucon
    używa ich programu legalnie."

    "Kilka razy występowałem o zwrot sprzętu, bez niego nie mogliśmy
    pracować, ale prokuratura mi odmawiała i w końcu zbankrutowaliśmy."

    "Po uprawomocnieniu się wyroku okazało się, że naszych komputerów i
    programów nie ma" (w depozycie).

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 2. Data: 2008-06-07 09:28:23
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> napisal:
    [ ciach ]

    Zadaj sobie pytanie, kto mial w tym interes.
    1. Jaka firma byla bezposrednim konkurentem Aluconu?
    2. Kto z szefostwa konkurencji ma krewnych/znajomych w prokuraturze/policji?
    3. Ktory z tych znajomych ostatnio wystawil dom/remontowal mieszkanie/kupil samochod?

    Z opisu wynika, ze sprawa jest smierdzaca i az dziwne,
    ze kontrola wewnetrzna za to sie nie bierze. Inna sprawa,
    ze do rozbicia klik niezbedne jest wprowadzenie kadencyjnosci
    stanowisk z zakazem kontynuacji. Nawet w hierarchiach mianowanych
    wprowadza to niezbedna doze rotacji.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2008-06-07 11:28:49
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <Z...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze do rozbicia klik niezbedne jest wprowadzenie kadencyjnosci
    > stanowisk z zakazem kontynuacji. Nawet w hierarchiach mianowanych

    we Wrocławiu było kilka takich dość dużych spraw, mniej lub bardziej
    głośnych. To wynika głównie z niekompetencji ...krystalicznie czysta głupota
    i ignorancja prokuratorów.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 4. Data: 2008-06-07 14:15:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:
> [...]
    >
    > Z opisu wynika, ze sprawa jest smierdzaca i az dziwne,
    > ze kontrola wewnetrzna za to sie nie bierze. Inna sprawa,

    Kontrola wewnętrzna też, ale jak dla mnie sprawa wybitnie dla CBA -
    przecież walka z korupcją w wymiarze sprawiedliwości i z naruszeniami
    godzącymi w żywotne interesy państwa (a działające, przynoszące dochód i
    zapewniające miejsca pracy firmy IMHO pod to podpadają) są w ich
    "statucie"...

  • 5. Data: 2008-06-07 14:19:39
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    dekazzze <d...@g...pl> napisal:
    > To wynika głównie z niekompetencji ...krystalicznie czysta głupota
    > i ignorancja prokuratorów.

    Takie zachowania nalezy naglosnic, napietnowac i domagac sie usuniecia.
    One bywaja bardziej szkodliwe niz celowa niegospodarnosc lub przestepczosc.
    Zwykly zlodziej jest racjonalny. Kretyn moze byc tylko porownany do
    fanatyka - dzialanie jest chaotycznie nieobliczalne. Kretyn na urzedzie
    dostaje dodatkowo wzmocnienie prawne i instytucjonalne swojej glupoty.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2008-06-07 15:51:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jacek_P wrote:

    > Inna sprawa,
    > ze do rozbicia klik niezbedne jest wprowadzenie kadencyjnosci
    > stanowisk z zakazem kontynuacji. Nawet w hierarchiach mianowanych
    > wprowadza to niezbedna doze rotacji.

    Co ma robić np. prokurator po zakończeniu takiej kadencji? Handlować
    marchewką czy kradzionymi samochodami?

    M.

    PS. CHyba, że kadencyjność na wszystkich stanowiskach, zniknie problem
    chociazby nagród jubileuszowych ;-)

  • 7. Data: 2008-06-07 20:27:11
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisal:
    > Co ma robić np. prokurator po zakończeniu takiej kadencji? Handlować
    > marchewką czy kradzionymi samochodami?

    A rozumiesz pojecie kadencyjnosci? Na stanowiskach kierowniczych
    w hierarchii? Prokuratorem sie jest, a szefem sie BYWA.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 8. Data: 2008-06-08 09:24:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Co ma robić np. prokurator po zakończeniu takiej kadencji? Handlować
    > marchewką czy kradzionymi samochodami?

    to uważasz że prokurator nie nadaje sie do żadnej innej roboty :)

  • 9. Data: 2008-06-09 00:48:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:g2cpoa$742$1@news.ds.pg.gda.pl...

    Czemu ten proces tyle trwał? Bo Prawo Autorskie w Polsce jest tak
    zakręcone, ze nawet sady go do końca nie rozumieją :-) A komputery
    najpewniej gdzieś się wcześniej czy później znajdą. Bo do domu ich nikt
    raczej nie wziął.

  • 10. Data: 2008-06-09 02:07:05
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > zakręcone, ze nawet sady go do końca nie rozumieją :-) A komputery
    > najpewniej gdzieś się wcześniej czy później znajdą. Bo do domu ich nikt

    Robert, proszę Cię, bez tych głodnych kawałków o samoistnie znikających
    komputerach. Jeśli ich policjanci nie ukradli to jeszcze gorzej, bo
    oznacza, że kluczowe dowody mogą im się zdematerializować. Albo
    przestępcy albo najzwyklej niekompetentni.

    Że już o prokurewkach wytrwale oskarżających bez dowodów, które się
    zdematerializowały, i wbrew stanowisku właściciela praw autorskich nie
    wspomnę.