  • Data: 2007-09-02 10:48:35
    Temat: Re: Chamstwo i brak szacunku w sądzie
    Od: "WM " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stern <s...@n...to> napisał(a):
    > Dlaczego profesor nie zechciał został oskarżycielem posiłkowym?
    > Zostal poinformowany o swoich prawach.

    On myslał, ze jest oskarzycielem posiłkowym,
    dlatego usiadł przy prokuratorze.

    > Ale ów pan profesor wygląda mi na kolejnego pieniacza, któremu wszyscy
    > mają się kłaniać w pas.

    Gdyby był pieniaczem to znałby sądy i tam bywał.
    Jest to światowej sławy profesor filozofii,
    którego potraktowano gorzej niż oskarżonego.
    Czy kłanianiem się w pas, jest zwykła
    ludzka przyzwość i szacunek dla starszych?

    Ja też nie mam dobrych doświadczeń z sądami jako świadek.
    Kiedyś zostałem wezwany na świadka w sprawie X na sierpień.
    Specjalnie odwołałem wczasy, które zaklepałem wcześniej.
    Pod koniec lipca dostałem informację, że jestem wzywany
    na świadka w październiku w sprawie Y.
    Nie napisano, czy sprawa X ma związek ze sprawą Y i czy odwołano sprawę X ?

    Musiałem specjalnie pojechać do sądu, zeby to wyjaśnić.
    Wtedy dowiedziałem się, że sprawa X nie odbędzie się w sierpniu, co było
    już wiadome w kwietniu. Zamiast sprawy X będą dwie sprawy
    Y i Z, a ja będę uczestniczył w sprawie Y .
    Spokojnie mogłem pojechać na wczasy, gdybym wiedział do czerwca
    o odwołaniu rozprawy sierpniowej. Wystarczyło wysłać pismo,
    ale sąd o tym nie pomyslał bo ma wszystko gdzieś.

    Gdy czekałem na korytarzu w czasie rozprawy, obok siedział
    główny oskarżenia świadek z innego miasta, którego namówiono na zeznania
    obiecując ochrone. Ochrona owszem była, ale tylko do sądu
    i do złożenia zeznań, potem gość czekał aż rodziny oskarzonych
    opuszczą sad, zeby bezpiecznie wyjść, bo pokazywali go sobie palcami.

    Pozdrawiam WM