  • Data: 2007-09-02 10:58:11
    Temat: Re: Chamstwo i brak szacunku w sądzie
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WM pisze:
    > On myslał, ze jest oskarzycielem posiłkowym,
    > dlatego usiadł przy prokuratorze.

    A jakby myslal ze jest krolem to by usiadl na tronie ?

    > Gdyby był pieniaczem to znałby sądy i tam bywał.
    > Jest to światowej sławy profesor filozofii,
    > którego potraktowano gorzej niż oskarżonego.
    > Czy kłanianiem się w pas, jest zwykła
    > ludzka przyzwość i szacunek dla starszych?

    Sad to nie autobus gdzie wypada ustapic miejsca starszym. A sedzie jak
    ma zalozony lancuch i toge to nie jest juz czlowiekiem :)

    > Ja też nie mam dobrych doświadczeń z sądami jako świadek.
    > Kiedyś zostałem wezwany na świadka w sprawie X na sierpień.
    > Specjalnie odwołałem wczasy, które zaklepałem wcześniej.
    > Pod koniec lipca dostałem informację, że jestem wzywany
    > na świadka w październiku w sprawie Y.
    > Nie napisano, czy sprawa X ma związek ze sprawą Y i czy odwołano sprawę X ?

    Mogles napisac ze masz zaplanowane wczasy i stawisz sie w innym terminie.

    > Spokojnie mogłem pojechać na wczasy, gdybym wiedział do czerwca
    > o odwołaniu rozprawy sierpniowej. Wystarczyło wysłać pismo,
    > ale sąd o tym nie pomyslał bo ma wszystko gdzieś.

    I tak mogles.

    > Gdy czekałem na korytarzu w czasie rozprawy, obok siedział
    > główny oskarżenia świadek z innego miasta, którego namówiono na zeznania
    > obiecując ochrone. Ochrona owszem była, ale tylko do sądu
    > i do złożenia zeznań, potem gość czekał aż rodziny oskarzonych
    > opuszczą sad, zeby bezpiecznie wyjść, bo pokazywali go sobie palcami.

    A kto mu obiecal ta ochrone ?

    --
    Mithos