  • Data: 2024-06-21 14:49:21
    Temat: Re: Cenzura (do alojzego)
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2024 o 11:23, Trybun pisze:
> [...]

    Sorry Trybun, że pod Twoim postem :)

    Ty alojzy nie pierdol, bo nikogo nie odfiltrowałem za inne zdanie lub
    inne poglądy.
    Nie pamiętam o co poszło, ale musiało być z ciebie kawał chama i tyle.

    September mnie nie odfiltrował, nikt niczego nie zgłaszał.
    No, może ta kurwa Kapelinder (sam się deklarował, że kabluje na mnie za
    poglądy), ale on chyba już zdechł?
    Poza tym wszystko gra. Najwyżej sobie sam popierdoliłeś czytnik i
    kombinujesz.

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.