    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cenzura
    Date: Tue, 18 Jun 2024 19:12:07 +0200
    <v4k18u$3at90$2@paganini.bofh.team> <v4k7pf$3ge2i$1@dont-email.me>
    <v4m04i$3ir22$2@paganini.bofh.team>
    <i340veb8kgok.otpvsgusbf7e$.dlg@40tude.net>
    <v4pb73$3soii$1@paganini.bofh.team>
    <y95zwz1xfzg5.lcvu7nq1c1se$.dlg@40tude.net>
    <v4r8o8$4in4$4@paganini.bofh.team>
    <j655ykk831n8.19qa0a3exlfv3$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>

    On Tue, 18 Jun 2024 17:17:50 +0200, A. Filip wrote:

    > A najbardziej mnie bawi że dziennikarzyny nie widzą tego jako
    > ustanawiania precedensu że "tak wolno" (w takim trybie wolno),
    > precedensu do zastosowania szerzej na innych jak zajdzie potrzeba.

    Trudno mi powiedziec - trochę mediów pisało, a reszta ... nie
    wiedzili? Nie zwrócili uwagi? Ucieszyli się?
    Uwierzyli w zwalczanie ruskie propagandy?
    A moze to naprawde tuba Kremla była ?

    https://oko.press/rosyjska-propagande-szerza-polskie
    -portale-znalezlismy-23-takie-witryny

    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/dlaczego-nie-dz
    iala-mi-strona-czyli-jak-abw-walczy-z-kremlowska-pro
    paganda/

    Ale ale - jest ciąg dalszy:
    https://nczas.info/2024/02/01/student-na-celowniku/

    Prokuratura wznowiła/ruszyła śledztwo

    Poza tym autor mitoman?
    Morawiecki jest rocznik 68, w 1986 miał 18 lat, w 89 21 ... no w
    zasadzie mogliby zwerbować, ale czy by się dał w koncówce i już pewnej
    odwilży? A moze przypadek "pod fałszywą flagą" - udawali np prase z
    RFN i prosili o artykuły.

    P.S. https://pl.wikipedia.org/wiki/Mateusz_Morawiecki

    "W latach 1983-1986 był wielokrotnie zatrzymywany i przesłuchiwany w
    związku z działalnością opozycyjną swojego ojca, który ukrywał się
    wówczas przed organami ścigania"

    15-latka zatrzymywali?
    No może i tak, łatwiej postraszyć, nawet jeśli zaraz trzeba wypuścić.

    J.