  • Data: 2024-06-19 11:23:42
    Temat: Re: Cenzura
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2024 o 13:54, alojzy nieborak pisze:

    > Ludkowie niewiele mogą zrobić. Skoro Korwiny z Piskorskimi niewiele
    > mogą zrobić mimo posiadania kasy i prawników przy boku, ja tym
    > bardziej niewiele mogę.
    >

    > Tak wiem, Wiesiaczek mnie filtruje bo kiedyś się pogryźliśmy od
    > rezystancję drutu:)  Wiesiaczka choć bym chciał i tak nie widzę,
    > zresztą jako jedynego w usenecie. Może ktoś go zgłosił i jest
    > filtrowany na eternal.september za "nieprawilne" wpisy, nie wiem.

    Niewiele mogą/możemy, powiadasz. Czyli domyślam się zalecasz schować
    głowy w piasek i udawać że nic się nie dzieje? Że dla nas obywateli
    ważniejsze powinno być zachowanie się posła Brauna w sejmie czy ta
    mityczna nienawiść jaka to niby się darzy to gnojstwo co to wzajemnie
    robi Polakom takie numery  jak blokowanie dostępu do informacji.

    September nie uprawia cenzury. Ale z drugiej strony nie wątpię że
    poglądy Wiesiaczka doprowadzają złych ludzi i osobników przez przez nich
    zmanipulowanych do furii. Tak więc ktoś z tego grona mógł coś zrobić z
    tym dla siebie problemem, bo kalumnie i wyzwiska jak widać nie przynoszą
    efektu.