  • Data: 2007-05-14 19:11:49
    Temat: Re: Cennik sobie, billing sobie...
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie tam nie chodzi o moja kase, bo stracilem na tym - jak podliczylem -
    > zlotowke, ale o zasade. Uwazam ze jest to jednak naciaganie klienta, a
    > mnozac te moja zlotowke przez liczbe klientow to juz calkiem spora sumka
    > wychodzi...
    > Czy mam racje? I czy to sie nadaje np. do UOKiK?

    dawno temu o tym pisalem: tu zlotowka, tam pol i zbiera sie pewna sumka;
    nie usprawiedliwiajac operatorow trzeba jednak napisac, ze dziala to w obie
    strony;
    jednak dla poszkodowanego abonenta to zadne pocieszenie, ze operator myli
    sie na korzysc innego klienta

    loksim

    PS stosunkowo dlugo nie moglem sie pogodzic z systemowymi bledami w
    bilingach i probowalem z tym walczyc; poniewaz jednak operatorow nie da sie
    ucywilizowac, olalem temat i stwierdzilem, ze zamiast pluc sie o trzy
    bezwglednie nalezne mi grosze, skorzystam z bledow molochow i odzyskam piec
    zlotych; niestety tak to bywa, ze "oni" trzech groszy nie oddadza, ale piec
    zlotych owszem, jesli tylko zgadzaja sie kolumny

    PS2 do kiku to chyba sie nie nadaje, raczej do faktu