  • Data: 2007-05-15 11:52:15
    Temat: Re: Cennik sobie, billing sobie...
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sie czasem zastanawiam, czy operatorzy wogóle POTRAFIĄ takie błędy w
    > działaniu swoich systemów (niekoniezcnie bilingowych) poprawiać.

    ponizej prezentuje wycinek z autentycznej i aktualnej specyfikacji do
    faktury jednego z operatorow komorkowych;
    nazwy pol zostaly skrocone, kwoty zostaly zachowane, uklad pol zostal
    zamieniony na pionowy, aby latwiej wyswietlic tresc w wiadomosci;
    stawiam browar osobie, ktora wytlumaczy co oznaczaja poszczegolne pola i -
    uwaga - jaki algorytm zastosowac, aby pole 'razem' dawalo sume z pozostalych
    pol;
    BTW: operator nie szkoli abonenta z takich rzeczy, nalezy dojsc do tego
    samemu, a wszelkie uwagi sa zlewane

    loksim

    numer 123456789

    aktywacja 0