eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCennik sobie, billing sobie... › Re: Cennik sobie, billing sobie...
  • Data: 2007-05-15 09:07:36
    Temat: Re: Cennik sobie, billing sobie...
    Od: "vari" <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > > Ja zrozumiałem iż to na billingu figuruje rozmwowa trwająca minutę i
    > > zero sekund.
    >
    > Dokladnie tak jest. Na billingu jest czas rozmowy 1 min 00 s i koszt o
    1
    > gr wyzszy niz cennikowa cena za minute polaczenia.

    Pewnie cwaniaczki wzorem starych przyzwyzajeń ustawili dobicie kolejnego
    "impulsu" gdy licznik czsu przejdzie przez "zero" sekund.
    Tak naprawdę jest to niedporacowanie techniczne (pewnie w konfiguracji).
    I jeszcze ten jeden grosz. Hmm.... problem w tym czy to
    "niedopracowanie" jest działaniem świadomym czy wynika z niekompetencji.
    Cos za dużo tych "niekompetencji" zawsze na niekorzyść klienta w Polsce.
    Chyba przeceniamy "brak kompetencji" naszych firm :-)
    Nie są takie niekompetentne jak nam się wydaje. W końcu to polskie firmy
    a przynajniej zarządzane w większosci przez Polaków. A Polak nie jest
    głupi, oj nie.
    Nawet to korzystne że w społeczeństwie, takie (ewewntualne) szwindle
    bedą zrzucane na karb niekompetencji.
    Korzystne dla oszustów.

    vari

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1