  • Data: 2007-05-14 18:51:56
    Temat: Cennik sobie, billing sobie...
    Od: Jarosław Rafa <r...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!
    Co sadzicie o takiej sytuacji, kiedy operator telefoniczny (nie bede
    pisal ktory, chociaz zapewne jak ktos sie postara to i tak wygoogla...)
    podaje w swoim oficjalnym cenniku cene 9 gr brutto za minute (a 7 gr
    netto - zaznaczajac rownoczesnie, ze oplaty sa naliczane wg cen brutto i
    cena netto jest zaokraglona), a zarazem rozmowa, ktora trwa dokladnie
    minute i zero sekund, jest zabillingowana na 8 gr netto, 10 gr brutto? I
    nie jest to odosobniony przypadek, ale regula? Na moje pytania, jak sie
    taki billing ma do oficjalnego, wiazacego dokumentu w postaci cennika,
    otrzymuje w odpowiedzi jakies glodne kawalki na temat przeliczen cen
    netto i brutto oraz tego, jak dziala ich system billingowy. Tak jakby to
    mialo jakiekolwiek znaczenie. Moim zdaniem w takiej sytuacji usluga jest
    swiadczona niezgodnie z cennikiem i tyle. A powinna byc zgodna.

    Mnie tam nie chodzi o moja kase, bo stracilem na tym - jak podliczylem -
    zlotowke, ale o zasade. Uwazam ze jest to jednak naciaganie klienta, a
    mnozac te moja zlotowke przez liczbe klientow to juz calkiem spora sumka
    wychodzi...
    Czy mam racje? I czy to sie nadaje np. do UOKiK?
    --
    Pozdrowienia,
    Jaroslaw Rafa