  • Data: 2007-05-15 09:59:04
    Temat: Re: Cennik sobie, billing sobie...
    Od: "vari" <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, z tego co bylem w stanie wywnioskowac z metnych odpowiedzi
    > udzielanych przez BOK, jest to zla metoda zaokraglania przy obliczaniu
    > kosztow rozmowy. Bo np. rozmowa majaca 49 sekund jest naliczana
    > poprawnie, od 50 sekund do 1:16 jest o ten 1 grosz za duzo, od 1:17 w
    > gore znowu jest dobrze, itd...
    > Pytanie tylko, czy to faktycznie niedopatrzenie, czy zrobili to
    celowo.
    > Bo jezeli niedopatrzenie, to IMHO jak im sie zwrocilo na to uwage, to
    > powinni zaraz poprawic, a nie metnie sie tlumaczyc...

    Ja sie czasem zastanawiam, czy operatorzy wogóle POTRAFIĄ takie błędy w
    działaniu swoich systemów (niekoniezcnie bilingowych) poprawiać.
    Zdaje się iż "mętne odpowiedzi" są też dlatego, ze "najbliższy czlowiek,
    kotry POTRAFI to zrobić mieszka w sąsiednim kraju albo na "sąsiednim
    kontynencie".

    Zdaje sie iz wiele polskich firm zamawia sprzęt skonfigurowany już na
    zamówienie (a często są niedopowiedzenia czy zwykle odwalki) i tak
    przywieziony do PL.
    Uruchamia je jakiś gostek z obcym paszportem co potem wsiada w samolot i
    "ziuuu".
    A dział techniczny to moze.......bezpieczniki sobie powymieniać.
    I to też ejst outsourcingowany i jak dupnie jakiś "wrażliwy" to na
    "interwencje" czeka się dwa dni.
    Bo ten co umie je wymieniać i wie gdzie one są i jak wyglądają to
    mieszka w innym mieście i ma "pod sobą" caly kraj.
    A ze człek młody i zabawowy to czasem jest "niedostępny" po weekendowych
    szaleństwach.

    Czyż nie tak wygląda "obsluga techniczna" wielu firm ?
    Coś mi sie wydaje że nawet jeśli przerysowałem to coś w tym jest.

    vari