  • Data: 2003-02-07 13:11:03
    Temat: Re: Carrambambol, OC, AC, NW i takie tam.
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Twas brillig, when wrote:

    > (oczywiście chodzi o przykładowy karambol pod Poznaniem dwa dni temu)
    >
    > O winie poszczególnych - stu kilkudziesięciu - użytkowników karambolu?
    Już to
    > widzę. Na podstawie czego? Zeznań świadków? I jak potem rozwiązać te spory
    > między kilkoma lub kilkunastoma zaangażowanymi ubezpieczalniami i ich
    > klientami? Z praktycznego punktu widzenia wydaje mi się, że jakoś hurtowo
    by
    > trzeba to załatwic...

    Na czyj praktyczny punkt widzenia liczysz?

    Uczestników zdarzenia dla których oznacza to utraty zniżek, koszty napraw,
    etc?
    Ubezpieczycieli, którzy będą musieli wypłacić odszkowania?

    MSZ Bez policji nie może się obejść, a i tak pewnie rozsądzać będą sądy
    grodzkie.

    PS. Zgoda, najłatwiej było by to zrzucić na jedną osobę, jedno wypadek
    losowy, jedną oblodzoną drogę. Tylko czy znajdziesz kogoś takiego, kto
    dobrowolnie przyznałby się do winy?

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś

    --
    Pieczło, jaszczągów maźnych rój Tomasz Kiełpiński
    Wiroświdrował na zegawie, a.k.a. "Kiełpiś"