  • Data: 2011-01-02 21:28:42
    Temat: Re: Cała kwota szkolenia przepada?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2011 22:07, JaromirD pisze:

    > Skoro lekcje były indywidualnie umawiane w samochodzie to jednak
    > przychodził...

    Chyba załapałem, o co ci chodzi. Przecinek mi zjadło przed
    ,,indywidualnie''. Masz naprawdę problem egzystencjalny....

    Zresztą nawet jeśli sobie łaskawie postawiłeś przecinek przed W, to co
    za różnica? Czy ważne, gdzie się umówił na te lekcje? Niech ci będzie,
    że umawiał się na nie w samochodzie, w wannie, w burdelu. Nie przyszedł
    i to istota sprawy. Choć zrozumienie z przecinkiem przed
    ,,indywidualnie'' daje nieco lepszy obraz sytuacji, bo samochodowość
    tych lekcji może mieć wpływ na wycenę. No ale to z kontekstu raczej
    wynika całego również, więc niech ci będzie, że sobie zinterpretujesz po
    swojemu...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)