  • Data: 2011-10-28 12:44:56
    Temat: Re: [CROSS] długi czss oczekiwania do lekarza specjalisty
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j8do06$ap5$1@news.onet.pl...

    > Większość młodych i sensownie myślących ludzi właśnie pierdolnęło to
    > wszystko - wyjeżdżając na emigrację faktyczną lub podatkową.

    co do emigracji faktycznej - czasem jak trzeba coś załatwić w tym kraju,
    przejść się do zusu us'u czy choćby na pocztę to o tym myślę ale jeszcze do
    tego nie dojrzałem. Jeśli chodzi o emigrację podatkową - uważam że
    pośrednicy 'optymalizujący zus' to nie jest dobry pomysł, kiedyś rząd uk czy
    innych tego typu państw może się wq..., a sprawdzenie takiej firmy wcale nie
    musi być trudne. Ale o tym żeby samemu tam się zatrudnić/otworzyć DG by
    odprowadzać składki coraz częściej myślę...

    Lukasz