  • Data: 2011-10-29 18:55:45
    Temat: Re: [CROSS] długi czss oczekiwania do lekarza specjalisty
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (29.10.2011 20:43), Lukasz wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > jeśli chce później z tego powodu otrzymać emeryturę, a większość się tam
    > przenoszących na to liczy

    Czy rzeczywiście? Czy przypadkiem większość wirtualnie przenoszących się
    nie liczy przede wszystkim na niepłacenie tu?

    > bo jednak te kilkaset zł miesięcznie płacą, to
    > nie jest za obrym interesem, szczególnie że kwota wolna od podatku jest
    > duża i taki delikwent podatku tam nie płaci

    Być może. Nie znam tamtejszych przepisów emerytalnych. Czy tam emerytury
    są finansowane wprost z budżetu? Jaki jest pi*drzwi stosunek wysokości
    emerytury do płaconych na nią składek, przy minimalnych dochodach?

    > właśnie datego IMO nie ma sensu korzystać przy takim procederze z
    > pośredników, jak zrobisz to sam, z głową to mogą ci nadmuchać...

    Mówiłem o tym, że Oni, tj. UK, mogą składki przyjmować, zaś jak
    przyjdzie do wypłacania, Oni, tj. UK, mogą wykazać pozorność i odmówić.

    p. m.