  • Data: 2011-10-29 19:37:14
    Temat: Re: [CROSS] długi czss oczekiwania do lekarza specjalisty
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4eac4c31$0$8442$65785112@news.neostrada.pl...
    > Czy rzeczywiście? Czy przypadkiem większość wirtualnie przenoszących się
    > nie liczy przede wszystkim na niepłacenie tu?

    nie wiem, ja bym na to liczył :P w końcu te 400 czy 500zł też szkoda
    wyrzucić, a tak zawsze drobne wpadną na starość

    > Być może. Nie znam tamtejszych przepisów emerytalnych. Czy tam emerytury
    > są finansowane wprost z budżetu? Jaki jest pi*drzwi stosunek wysokości
    > emerytury do płaconych na nią składek, przy minimalnych dochodach?

    nie mam pojęcia, nie jestem specem, ja się tylko delikatnie przyglądałem
    temu systemowi bo myślę czy nie wyemigrować- przynajmniej z większością
    mojej pracy bo trochę jeszcze tutaj będę dorabiał ;)

    > Mówiłem o tym, że Oni, tj. UK, mogą składki przyjmować, zaś jak przyjdzie
    > do wypłacania, Oni, tj. UK, mogą wykazać pozorność i odmówić.

    w pełni się z tobą zgadzam, tyle że dużo łatwiej wykazać pozorność przy
    takiej lewej spółce zatrudniającej wszystkich z ulicy niż przy pojedynczych
    przypadkach jednoosobowych działalności / spółek czy też zatrudnienia 'u
    kolegi na wyspach'

    Lukasz