eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy? › Re: [CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?
  • Data: 2010-10-26 19:39:23
    Temat: Re: [CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Eee, nie :) To był mój pierwszy PRYWATNY komputer.
    >
    > Wcześniej były rozmaite służbowe. Na pecetach zaczynałem
    > od PC/XT 4,66 MHz z HDD 10 MB i stacją 5,25 o monstrualnych rozmiarach.
    > Zamiast dźwigienki blokującej miała taką klapę podnoszoną od
    > przodu do góry. I dysk twardy, i stacja dyskietek zajmowały
    > - każde z osobna - dwa sloty 5,25 na wysokość.
    >
    > Potem to już był wypas: PC/XT z przyciskiem Turbo, po naciśnięciu
    > którego zapalała się dioda i procesor przyśpieszał do 9 MHz.
    > Fajnie to było widoczne na Norton SI. Dla młodocianych: to był
> [...]
    Ja aż tak dokładnie szczegółów nie pamiętam - za dużo się tego sprzętu
    przewinęło od tamtego czasu. Corela 3.0 to instalowaliśmy na czymś w
    okolicy 386 DX, CD nie mieliśmy więc trzeba było mielić dyskietkami.

    Ale XT i AT też się przewinęły w domu. Z XT zachowało mi się nawet ze
    3-4 gry w tym dig-dug/kopacz :-)

    mp.