eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy? › Re: [CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?
  • Data: 2010-10-27 08:51:46
    Temat: Re: [CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.10.2010, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wroted:

    > No przecie chyba wyjaśniałem, że to inny program, o innych
    > zastosowaniach. Corel to pakiet narzędzi z zakresu DTP i wektorówki
    > ze wsparciem dla publikacji.

    W większości przypadków kiedy słyszysz "Corel", twój rozmówca mówi
    o "Draw".

    > A Inkscape to tylko narzędzie do tworzenia SVG.

    IMVHO użytkownikom Corela wyszłoby na dobre, gdyby przestali mylić
    edytor wektorów z programem do składu. "Zakres DTP", powiadasz...
    A możesz już w X5 wstawić automatyczne numery stron?

    > Do tego część twórców choćby pieczątek wymaga formatu Corela.

    A część przestaje robić trudności kiedy dostaje coś czego może
    użyć. Mi też kiedyś jeden facet z ploterem wmawiał, że musi być
    CDR, dopóki się nie okazało, że jednak PLT/HPGL nadają się równie
    dobrze, jeśli nie lepiej.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>
    = AC Universe.:JumpTheGun:. = 85.14.221.102:27960