eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy? › Re: [CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?
  • Data: 2010-10-27 08:32:07
    Temat: Re: [CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.10.2010 23:59, Grzegorz Staniak pisze:
    > Bo?

    No przecie chyba wyjaśniałem, że to inny program, o innych
    zastosowaniach. Corel to pakiet narzędzi z zakresu DTP i wektorówki, ze
    wsparciem dla publikacji. A Inkscape to tylko narzędzie do tworzenia SVG.

    Do tego część twórców choćby pieczątek wymaga formatu Corela. Kiedyś
    obdzwoniłem pół Zabrza, jak miałem pieczątkę zaprojektowaną w inkscape.
    Dopiero na Allegro jakaś babka łykła w PNG wygenerowanym z Inkscape. A
    lokalnie chcieli cdr i tyle.

    Więc są dwa aspekty:

    a) możliwości i zastosowania programu, które są po prostu różne. Nie
    oceniając lepsze/gorsze, są po prostu różne.

    b) przyzwyczajenia i wymagania rynku odnośnie formatów

    --
    Przemysław Adam Śmiejek