  • Data: 2010-10-05 11:10:08
    Temat: Re: [CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk napisał:

    > Nie wiem dlaczego wszyscy robią z tego kierowcy świętego.
    > Jeśli po rajdzie gość się nie zgłosił na miejsce dzwonka,
    > ani nie zrobił tego organizator (bo mu się nie chciało,
    > nie wiedział, bo mu rajdowiec nie powiedział etc.),
    > to sprawę przejęła policja w normalnym toku, traktując
    > to jak zdarzenie na drodze publicznej.

    Sedno w tym że w momencie zdarzenia to nie była droga publiczna, był to
    odcinek OS, kawałek drogi na podstawie przepisów wyłączony z ruchu i
    niedostępny dla użytku publicznego. Więc mandat za stworzenie zagrożenia
    w ruchu drogowym nie miał prawa się pojawić bo tam nie było ruchu
    drogowego a rajd. Przynajmniej ja tak odczytuję przepisy i tą sytuację.

    Jeśli z przepisów jednak wynika że taka droga zgłoszona do rajdu i
    wyłączona z ruchu dalej jest drogą publiczną i każdy może z niej
    korzystać to rację mieli policjanci.