  • Data: 2010-10-05 13:44:38
    Temat: Re: Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-05 13:23, Myjk pisze:
    > 2010-10-05 11:08:10 Łukasz Jamroz

    > No co, po pierwsze to kierowca popełnił błąd i przyciął w krzaki.
    > Potem właściciel się pieklił, że mu zniszczą ogród, a kierowca na
    > to, że zapłacą. Sprawa jasna póki co. Pytanie jak się sprawa dalej
    > rozegrała, czy wrócili i podpisali papiery -- ale widocznie tak. :P

    > Ale drogi się zamyka dla bezpieczeństwa rajdowców i innych kierowców
    > mogących się tam znaleźć. Znaki są ignorowane i nikt za ich łamanie nie
    > wlepia przecież mandatów. Za to w momencie kolizji kierujący albo
    > organizator powinien brać odpowiedzialność za zniszczenia -- jeśli się
> [...]

    Ale argumentem za stosowaniem takiej wykładni prawa nie może być to że
    policja się dowiedziała ode właściciela płota. Mogła się dowiedzieć od
    zwykłego obserwatora mimo że właściciel nie zgłaszałby pretensji. I
    podjęła by tak samo kretyńską decyzję że należy ukarać bo stworzył
    zagrożenie w ruchu drogowym chociaż być może nie był to wcale ruch drogowy.

    MD