  • Data: 2010-10-05 11:34:59
    Temat: Re: [CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2010-10-05 13:10:08 cyklista

    > Sedno w tym że w momencie zdarzenia to nie była droga publiczna, był
    > to odcinek OS, kawałek drogi na podstawie przepisów wyłączony z ruchu
    > i niedostępny dla użytku publicznego.

    Zgadzam się do momentu, w którym zniszczenia są w ramach dobrej woli
    pokryte z ubezpieczenia organizatora albo kierowcy rajdowego. Widocznie
    nie było porozumienia, skoro sprawą zajęła się policja. Albo, jak już
    pisałem wcześniej, właściciel płotu spanikował i wtedy być może
    bezsensownie wykazała się policja. Ale to wszystko tylko domysły,
    dlatego uważam, że w takiej formie ten materiał nie powinien się w
    ogóle ukazać.

    --
    Pozdor Myjk