  • Data: 2010-10-05 14:04:52
    Temat: Re: [CROSS - POST] Finito z dopalaczami - mamy lepsze jazdy :)
    Od: friedrich <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-10-10 14:38, Myjk pisze:
    > 2010-10-05 14:04:22 friedrich

    > Wg PoRD Art 1. pkt. 2. po takim zdarzeniu może tak
    > być traktowana. Czyli, dopóki gość jedzie po trasie
    > i nie stworzy _realnego_ zagrożenia* , policmajstry
    > nie będą mieli prawa wtrącić mu andatu.

    A co w przypadkach:

    - wylądowania kierowcy rajdowego w rowie, a więc dość częstej
    przypadłości podczas rajdów? Czy zdarzyło się by policja ze względu na
    "stworzenie realnego zagrożenia" dla pilota nałożyła na kierowcę mandat?

    - wjechania kierowcy w kibiców. Wówczas oczywiście wchodzi do gry
    prokurator ale czy policja także karze kierowcę mandatem???

    Ogólnie wiadomym jest odpowiedzialnośc ponoszona przez organizatorów
    zawodów, zarówno cywilna jak i karna ale z mandatem zetknąłem się po raz
    pierwszy. Nic bym nie mówił gdyby w sądzie kierowca występował w
    charakterze świadka. Ale tutaj cały czas chodzi o ten nieszczęsny mandat.