    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fc833ff$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcabf83$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcb8092$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fccca6b$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fce070d$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fce7f44$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fcfac02$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd018b0$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Wed, 9 Dec 2020 17:30:06 +0100

    > A wiesz, czym sie karetka wojskowa różni od cywilnej?

    Tak.
    Ma napis, że wojskowa :):) LOL

    Uświadom mnie czym istotnym się różni.
    Tylko nie pisz, że ma inny kolor i kieruje nią żołnierz...
    Spodziewam się raczej, że ma na pokładzie jakieś zajebiście lepsze
    defibrylatory od cywilnych, zajebane przez wojsko od UFO, które spadło w
    Roswell, a którymi do tej pory nie podzielili się z cywilami. Albo że
    jeżdżą zasilane paliwem jądrowym, czy coś takiego.
    Zaskocz mnie.

    > Ilu cywili ma samochód dostawczy z noszami

    Faktycznie. Problem nie do rozwiązania.
    Skoro cywile nie wożą w samochodach noszy, to trzeba w magazynach
    wojskowych trzymać samochody. To logiczne.

    > i to terenowy?

    Nie, no jak nie jest terenowy, to oczywiście nie nadaje się na karetkę.

    Już widzę te rozmowy wojskowych... nie no staaary... co z tego, że jest
    wojna, ale takiego samochodu nie chcemy, bo nie jest terenowy... ty weź
    skocz do magazynu i wypakuj z kartonu z 5 terenowych, bo nam się
    skończyły... aaaa... i weź przy okazji parę noszy, bo ranni się obrażą,
    że ich do samochodu pakujemy bez noszy.

    I jak tu się z ciebie nie śmiać?

    > No kilku
    > zapaleńców znam, ale to jest raczej przy rekonstrukcjach historycznych
    > używane.

    Ja pierdolę :):)

    > Nie muszę. Wiem. Ale sanitarek wojskowych tak się nie mobilizuje akurat.

    Ja pierdolę, człowieku, mówimy o sytuacji, gdy jest sytuacja podbramkowa
    i państwu skończyły się karetki...

    Już nie podejrzewasz..., wiec skoro wiesz, to napisz ile karetek wojsko
    trzyma w magazynach na zapas. I który to rocznik.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr