  • Data: 2020-12-10 10:27:06
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-09 o 17:30, Kviat pisze:
    > Ja pierdolę, człowieku, mówimy o sytuacji, gdy jest sytuacja podbramkowa
    > i państwu skończyły się karetki...
    >
    > Już nie podejrzewasz..., wiec skoro wiesz, to napisz ile karetek wojsko
    > trzyma w magazynach na zapas. I który to rocznik.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    W jednym z ostatnich numerów Najwyższego Czasu był właśnie artykuł
    wojskowego (nie wiem nawet, czy nie majora Michała Fiszera) o tym,
    jakimi siłami służby zdrowia dysponuje wojsko (w kontekście tego, jakby
    to mogło pomóc w razie gdyby naprawdę trafiła nam się jakaś pandemia).

    Konkluzja była, że jest coraz gorzej. Konkretne bataliony medyczne są
    rozformowywane, szpitale wojskowe likwidowane, i ogólnie jeśli byłaby
    gdzieś jakaś bitwa z nawet średnią liczbą rannych, to wojsko nie
    wiedziałoby gdzie ich leczyć nawet doraźnie.

    --
    Liwiusz