  • Data: 2020-12-09 18:49:14
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fd0fed0$0$536$6...@n...neostrada.
    pl...

    >Jak nie ma karetek, skoro stoją zakonserwowane w magazynach?
    >Na co czekają? Przecież nikt im nie każe odkonserwowywać wszystkich,
    >a tylko tyle ile brakuje...

    Bo brakuje od miesiaca, a tu rozkaz trzeba wydac na najwyzszym
    stopniu.

    >Tak się zastanawiam... czy gdy jakiś urząd urządza przetarg na zakup
    >karetek, to te nowe pakują do magazynu, a do eksploatacji biorą te
    >starsze, czy jeżdżą tymi nowymi, a stare w magazynie dalej rdzewieją?

    No gdzie - przeciez urzad przetarg oglasza i chce miec kupiony sprzet,
    a nie starocia z magazynu.

    Tylko ... jak dobrze zakonserowane ... to sie moze nie oplacac
    rozkonserwowywac po to, aby zakonserwowac nowy.
    Ale guma niestety parcieje i plastiki tez.

    Poza tym miales dwa przyklady:
    -teraz ARM kupowala respiratory ... czy nie miala ich wczesniej na
    skladzie ?
    IMHO - to by akurat dobrze bylo rotowac ... tylko jak to uzgodnic ze
    szpitalami ?
    No i potrzeba przyszla, wydali szpitalom takie, gdzie rurka do
    pacjenta wyjatkowo droga.

    -wczesniej byla "afera maskowa"
    https://www.money.pl/gospodarka/koronawirus-w-szpita
    lach-brakuje-masek-panstwowa-agencja-rozsprzedala-za
    -grosze-6496899886135425a.html
    https://wpolityce.pl/polityka/494606-arm-sprzedala-m
    aski-wczesniej-kupiono-nowoczesniejsze

    To nie takie jak na zdjeciach, chodzi o cos takiego
    https://www.icd.pl/maska-panoramasque-1710395.html

    Nie wiem po co to nam potrzebne, w ilosci 30 tys w magazynach.
    Ale zakladajac, ze przydatne ... to chyba powinny uzywajace je sluzby
    rotowac - kupic co rok czy dwa, wsadzic do magazynu, pobrac nowe.

    A tu jak widac nic takiego nie zrobiono.

    J.