  • Data: 2020-12-08 22:16:58
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-08 o 18:21, J.F. pisze:

    > Przeciez napisal - chce wierzyc.
    > Nie jest ta wiara taka glupia, bo wojsko czesto tak robi.

    W przypadku sprzętu którego nie ma u ludzi czy w cywilnych instytucjach.

    > No widzisz - mialo lozka w magazynach.
    > Brytyjska armia wytrzasnela skads tysiace respiratorow.
    > My w AMR mielismy duzo masek p-gaz ... bez filtrow, ale byly ..

    > A kto ma dopuszczac ? Dopuszczone sa z definicji.
    > Zreszta jak mialbys umrzec czekajac na karetke, to by ci spaliny nie
    > przeszkadzaly.

    > A to swoja droga ...

    > Ludzie nie tacy glupi, a wojsko musi zapewnic dowoz do jednostek, chocby
    > koleja.
    > Poza tym bedzie wojna, beda potrzebne ambulanse wojskowe ... i co -
    > wezmiesz auta osobowe z parkingu ?

    Autobusy marki jelcz z PKSu, wywalali fotele i szafkę z przodu.
    I miałeś piękny duży ambulans ze specjalnym włazem na nosze.

    > Przydaloby sie, aby te karetki mialy jakies wlasciwosci terenowe ... to
    > jak - mamy w magazynach, czy panstwo z tektury ?

    A to akurat nie jest potrzebne, z terenu rannych zbierają noszowi
    a nie karetki czy ambulanse.

    > No, to jest dobry trop, ale trzeba by miec to dostosowanie przygotowane ...

    I mają.
    Zapomniałeś jak kiedyś motocykliści szumu narobili że im wojsko
    wystawia karty mobilizacyjne na szlifierki i ścigacze?
    Wojsko ma listy, właściciele mają karty mobilizacyjne (pojazdów))
    a jakby co to urzędy komunikacyjne mają armii wyszukiwać dawców.

    > A oni powiedza "nie mam, w naprawie" :-P

    Jak sami nie przyjadą ci co powinni to się na ulicach będzie
    rekwirowało sprawne.

    > jak dobrze zakonserwowane, to nie rdzewieja.
    > Ale guma cierpi ...
    >
    > a wyposazenie szpitali polowych? Czeka w magazynach, czy zabierzesz z
    > hurtowni?

    To akurat powinni mieć w magazynie. I z tego co wiem kiedyś mieli.