  • Data: 2020-11-30 11:29:21
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAC846406E1724budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    >Pewnie tak.
    >Z tego co czytam - zaraz sie przede wszystkim kilka dni po złapaniu i
    >to przez mniej niz 10 dni.
    >Sam bliski kontakt to za mało zeby sie od kogos zarazic. Ten kontakt
    >musi byc dłuzszy.

    Byly wesela, po ktorych bylo duzo zakazonych ... a moze tylko
    skierowanych na kwarantanne, bo Sanepid odkryl jednego zarazonego :-)

    Teraz przypadek austryjackich skoczkow - chyba 7 przypadkow po skokach
    w Wisle, choc akurat nie wiadomo czy sie nie zarazili wczesniej, bo
    jakos szybko poszlo.
    Aczkolwiek pewnie mieli "dluzszy bliski kontakt" miedzy soba.

    Albo taki przypadek - mala rodzinna impreza
    https://www.tvp.info/50903656/piotr-kuldanek-bloger-
    pan-codziennik-nie-zyje-byl-zakazony-koronawirusem-z
    marl-takze-jego-ojciec

    J.