  • Data: 2020-11-30 18:25:36
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fc505e8$0$514$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 30.11.2020 o 10:45, J.F. pisze:

    >Oni nie doręczają żadnych decyzji, więc generalnie nie za bardzo
    >wiadomo, czy się masz izolować, czy nie.

    Zaraz - jakos chyba informuja, byc moze telefonicznie,
    i do tego policyjnego systemu wpisuja ...

    >U nas najpierw kilka osób
    >wywalili na izolację, a później kazali im wnioski o urlop napisać, bo
    >nie było wiadomo, na jakiej podstawie ich wywalono.

    "u nas na komisariacie" ?
    To niezly burdel macie w tym swoim Archeo, siostry :-)

    Ale zaraz - przeciez mialo byc na to zwolnienie analogiczne z L-4/ZLA

    Ale na na jakiej podstawie "wywalali" ?
    A ... jesli wewnetrzny test policji, to moze i wyniki "wewnetrzne" ?

    >Nie. Uchwalili kontratyup.

    W jakim sensie ?
    Ze wczesniej go nie bylo ?

    Ten kontratyp mi sie bardzo nie podoba, tzn tak ogolnie, bo co - jak
    policjant jest uprawniony do scigania przestepcow, to moze zeznania
    uzyskiwac pałka i paralizatorem, bo w zakresie jego obowiazkow ?

    J.