eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCCC rozpatrywanie reklamacjiRe: CCC rozpatrywanie reklamacji
  • X-Received: by 10.140.102.248 with SMTP id w111mr1170422qge.4.1463571992474; Wed, 18
    May 2016 04:46:32 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.102.248 with SMTP id w111mr1170422qge.4.1463571992474; Wed, 18
    May 2016 04:46:32 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!i5no9522957ig
    e.0!news-out.google.com!c13ni114505qge.1!nntp.google.com!88no4861244qga.1!postn
    ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 18 May 2016 04:46:32 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <nhhjc8$if$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <8...@g...com>
    <573c4b2b$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <nhhjc8$if$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: CCC rozpatrywanie reklamacji
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 18 May 2016 11:46:32 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:755809
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 18 maja 2016 13:23:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Formalnie powinni zadzwonić, powiedzieć, że reklamację odrzucają, ale
    > jak się jeszcze trochę poczeka, to może decyzja będzie inna.
    Taki dupochron dla nich;)
    Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status
    reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa
    wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy
    mogą decyzję przekazać telefonicznie?
    Albo inaczej- jeśli klient domaga się odpowiedzi pisemnej i tak zapisane zostanie w
    zgłoszeniu reklamacji to czy odpowiedź telefoniczna jest wiążąca?
    wiem że np Orange w formularzu zgłoszeń reklamacji daje możliwość wyboru formy
    odpowiedzi(sms, pism, email)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.05.16 15:01 Yakhub
  • 18.05.16 18:44 m
  • 18.05.16 20:26 qwerty
  • 18.05.16 20:42 rg
  • 21.05.16 14:32 PlaMa

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1