eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCCC rozpatrywanie reklamacjiRe: CCC rozpatrywanie reklamacji
  • Data: 2016-05-18 13:46:32
    Temat: Re: CCC rozpatrywanie reklamacji
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 18 maja 2016 13:23:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Formalnie powinni zadzwonić, powiedzieć, że reklamację odrzucają, ale
    > jak się jeszcze trochę poczeka, to może decyzja będzie inna.
    Taki dupochron dla nich;)
    Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status
    reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa
    wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy
    mogą decyzję przekazać telefonicznie?
    Albo inaczej- jeśli klient domaga się odpowiedzi pisemnej i tak zapisane zostanie w
    zgłoszeniu reklamacji to czy odpowiedź telefoniczna jest wiążąca?
    wiem że np Orange w formularzu zgłoszeń reklamacji daje możliwość wyboru formy
    odpowiedzi(sms, pism, email)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.05.16 15:01 Yakhub
  • 18.05.16 18:44 m
  • 18.05.16 20:26 qwerty
  • 18.05.16 20:42 rg
  • 21.05.16 14:32 PlaMa

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1