  • Data: 2016-05-21 14:32:29
    Temat: Re: CCC rozpatrywanie reklamacji
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-18 o 13:46, Kris pisze:

    > Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status
    reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa
    wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy
    mogą decyzję przekazać telefonicznie?
    > Albo inaczej- jeśli klient domaga się odpowiedzi pisemnej i tak zapisane zostanie w
    zgłoszeniu reklamacji to czy odpowiedź telefoniczna jest wiążąca?
    > wiem że np Orange w formularzu zgłoszeń reklamacji daje możliwość wyboru formy
    odpowiedzi(sms, pism, email)

    Moim zdaniem to formalnych spraw jest więcej. Zdaje się, że nikt się o
    to nie spytał do tej pory więc spytam się ja: Jakim cudem złożyłeś
    reklamację na podstawie niezgodności?! Jesteś pewien, że nie rękojmi (co
    napisałeś/podpisałeś na formularzu reklamacyjnym?)? Jeszcze się okaże że
    wszystko leci z gwarancji i cała ta dyskusja jest bez sensu.